2013/01/11

intercambio entre hilanderas....

Kuku!!!
Artileen mundua oso handia da, ta ni apurka apurka banoa ikertzen. 
Udan, euskadi knits taldeko neskak ezagutu nituen Zumaian

Beraien artean bazeuden iruleak, artiletik haria egiten zutenak, "hilanderas" erderaz. 
horietako bat 
 Mendikomaire  da; berak  nola egiten zuen ikustean maiteminduta geratu nintzen.

Nik ere probatu behar dut! esan nuen.

Lehengo, hasi berrientzako kit bat goemendatu zidaten 
gustuko nuela ikstean
 nire sonatatxoa erosi nuen.

Raverlyko taldeari buruz hitz egin zidaten ta nola ez, ni ere gehitu nintzen.

Erregeentarako trueke ba antolatu zuten ta nik ere parte hartu dut. 
hemen niri egindako oparian argazkitzoak:


Kuku!!!
El mundo de la lana es muy muy extenso, y yo poco a poco estoy investigando.
En verano, conocí a las chicas de euskadi knits ezumaia

Entre ellas había hilanderas. Me quede tan plasmada y enamorada de ver como hacia el hilo mendikomaire, que tenia que probar.

Para iniciarme me recomendaron el kit de inicio en hilar . 
Al ver que me gustana me compre mi rueca sonata.

Me hablaron del grupo de raverly de las hilanderas y ahí que me uní.
Han organizado un intercambio por reyes y he participado.
aquí van las fotos de lo que me llego







Mediterraneo aldetik etorri zen pakete itzel hau:
- kolore anitzeko kuxina. oso oso polita.
- merino fibrak kolore arrosa ta berdean.
-merino artilea berak hilatuta.
-blok polit polit bat.
-gailetatzo gozo gozoak.
- arropa garbitzeko xaboia.
-egurrezko katutxoa.

buenoooo! pasada bat!
eskerrik asko karen!


Este tremendo  paquete me llego del Mediterraneo, con:
-un cojín multicolor.
- fibras de merino en tonos rosa y verde.
-lana merino hilado por ella.
-un precioso bloc de notas.
-jabón / suavizante para lavar la ropa.
-unas riquisisisimas galletas.
-un lindo gatito de madera.

muchas muchas gracias karen.




Nik agindutako paketea, ez da etxetik hurrunegi joan, ekiladerantza.

mi planeta de hilitos y lanas-en sortzailearen etxera, silviarengana.

Orain egingo du urtebete ezagutu nuela beste trueke baten, tejiendo en la isla ko Pilar-ek antolatzen duen swapetines trukean.

Ordutik ona kontaktuan egon gara ta Cudilleron, iparraldeko ehuleen biltzarran pertsonalki ezagutzeko aukera izan nuen. 
Egia esan jende asko ezagutu neun beran: Pilar, Josep, Mireia...

Gaira bueltatuz, 

bera nire "biktima" zala ikustean oso pozik jarri nintzen. jajajajja


Mi paquete no se ha ido muy lejos de casa, hacia el este.

A la casa de silvia: mi planeta de hilitos y lanas
Hace  casi un año que la conocí a través del intercambio de swapetines que organiza Pilar de 

Desde entonces estamos en contacto y tuve la oportunidad de conocerla en persona en el encuentro norteño de tejedoras organizado por Ana de tejeme. 

La verdad que en Cudillero conocí a mucha gente: Pilar, Mireia, Josep...

pero volviendo al tema...

me hizo mucha ilusión que fuera ella mi "victima". jajjaja









4 comentarios:

  1. wow!!! pedazo paquete que te ha llegado, que buena pinta tiene todo

    ains! un día de estos me animo a hilar yo también ^__^

    ResponderEliminar
  2. Que lindo!! me encantan los intercambios llenos de amistad!!
    Lindo regalo!! Ahora a disfrutarlo!
    Saludos!

    ResponderEliminar
  3. Muchas gracias Amaia :-) Y sabes que me ha encantado!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ya tengo ganas de ver como te queda hilado las fibras...disfrútalo como yo disfruto de mis calcetines made in vayque

      Eliminar